lördag 26 december 2009

Varför har man en Blogg?











Vad är det för mening att ha en Blogg om man aldrig uppdaterar den? Har fått en hel del kommentarer ang just detta. För detta har jag full förståelse. Jag har bara inte haft någon skrivlust. Inte för att det har varit händelselöst sedan förra inlägget (ca 3 månader) tvärt om. Det har hänt massor......
Hamnat på 1a sidan i tidningen Norra Halland
Rock n' Roll segling på Hawaii.
Svinkall segling på Elds regattan helgen efter i Stockholms skärgård.
Segrare i Svenska Flerskrovs Cupen.
Tagit emot pris av Mange Olsson.
Underbar skidåkning i Åre.
Då jag åter sticker till Hawaii i morgon så lovar jag att bättra mig och låter bilderna tala för sig själva.........
Passar även på att önska ett gott slut på 2009.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är igång igen! Kram Lisa

Thomas sa...

Bra Jocke skriv på. Jag gillar din blogg.
Thomas