lördag 5 april 2008

Go Cart



Det är helt otroligt hur kul ett gäng grabbar kan ha det på en Go Cart bana! Var med kollegorna och körde i förra veckan. Först körde vi 3 heat a 5 min för att få bästa varvtid för att kvala in till A eller B final. Bästa åkaren i B finalen fick dessutom köra A finalen. Jag behöver inte påpeka attdet var aktuellt med någon A final för min del. Dock hade vi det ruskigt roligt. Intressant är att jag förbättrade mina varvtider i varje heat. Intressant är även att jag körde alltid snabbast när jag hade någon duktigare framför mig. Konstigt är även att det inte blev några knölar i hjälmen efter hornen som växte fram i pannan;-)
Resultatet då??

Obesegrad genom vartenda heat vart 1a Kari Seppänen, 2a Patrik Jansson och 3a Kent Jonsson
Mycket kul race!

1 kommentar:

just me sa...

Go cart e jäkligt roligt!!! Håller fullkomligt med majorn. O tack för din kommentar *skrattar* , är mer eller mindre återställd. Ser fram emot morgondagen med tillförsikt.