torsdag 14 februari 2008

1:a bilden på ADRENALINE!


Nu har jag sett min nya båt för 1:a gången. Endast på bild men ändå, hon finns! Jag är otroligt förväntansfull på leveransen av min nya Corsair Sprint 750. Det ser ut att vara endel småplock som skall monteras. Planerad leverans från varvet är 21 Feb med leverans i Sthlm ca 5 veckor senare. Kan inte tänka mig att kallt vatten och kyliga vindar kommer att hålla mig ifrån att vara ute på sjön helgen efter leverans. Dessutom är det mycket roligt att det är fler än jag som har insett vilken kul båt det är. Jag beställde min som den 3:e till Sverige nu är det beställt 7st i Sverige och en till Finland. Vore ruskigt kul om det blir en klass för entyp.
För att stilla min väntan kommer jag att ta en vecka i Val Thorens för att få rejäl skidåkning.

T-son

Inga kommentarer: